Eliiins Värld

Till Linköping!

Nu ska jag snart gå ut till bussen för att sedan ta tåget till linköping där jag ska träffa pappa, Zacko och Dexie. (Har nog glömt säga det här, men Dexie är hos pappa ett tag nu så att jag kan vara lite fri eftersom jag är fast med henne hela tiden annars eftersom hon inte går att lämna någonting). Men sedan ska vi bege oss till pappas jaktmark en bit bort och åka och släppa hundarna så att dom bara får springa av sig! Och en sån sak kan man ju inte missa, så underbart kul att se hundarna springa lösa och njuta av livet!
 
Jag kommer ta med mig min systemkamera och jag hoppas att jag får några bra bilder på dom iaf, men det är nog inte det lättaste eftersom dom lär springa hela tiden. 
 
Ha en bra dag, så hörs vi senare idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: