Eliiins Värld

Tvättstugan!

Kom nyligen upp från tvättstugan för sista gången. 
Jag gick upp vid 6.45 och fixade mig lite snabbt och packade ihop tvätten, sedan gick jag ner till tvättstugan och la i tvätten, sedan gick jag upp och somnade om i ca 30 minuter innan jag gick ner igen. Då hängde jag upp tvätten och la in den i torktumlaren och sen gick jag upp och somnade om igen, denna gång i ca 1,5 timme. Sen gick jag ner och hämtade den och nu är jag här.
Håller på o kokar makaroner för jag ska testa en sak till min medicin. Jag kan ju inte svälja tabletter och jag hatar att inte kunna det och tvingas krossa dom jämt och det smakar så äckligt. Googlade på det igår och hittade lite tips för att lära sig och snart ska jag testa ett. Och jag hoppas verkligen det funkar!!
 
Bjuder på en gammal bild från när jag hade tvättstugan och Dexie, min älskling, var här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: