Eliiins Värld

Det gör ont i mig.

Det gör ont i mig. Tanken på att veta att personer tycker, ser och tänker saker om mig är hemskt. Och att veta att dom inte alltid tänker positiva saker om mig.. Det är hemskt.
 
Det enda jag vill är att må bra. 
Men att höra sånt av vissa får mig bara att gå itu ännu mer. 
Det visar bara att jag bara är jag. 
En person som inte betyder någonting och som är jobbig att umgås med. 
Jag tror verkligen inte på nån som säger att den tycker om mig eller älskar mig. 
Eller tycker jag är en bra vän. 
För hur kan jag vara omtyckt och vara en bra vän?
Jag är bara jag. 
Elin med depression som oftast hatar livet
och som bara gör allting fel. 
Jag förstår inte hur jag kommer lyckas med att kunna må bra någongång. 

Kommentarer

  • Ellen säger:

    Du är bara du ja. Och det är vell en himla tur! Hur skulle vi annars klara oss utan våran älskade Elin?! För mig är du inte Elin med depressionen som oftast hatar livet. För mig är du en underbar vän som alltid ställer upp och stöttar<3 för du måste komma ihåg, vi är inte vän med depressionen och delen som hatar livet. Vi är vän med Elin, den underbara personen som döljer sig bakom det andra. Sen är det bara att acceptera att det är som det är, men jag finns alltid här för dig Elin! <3 JAG ÄLSKAR DIG!! <3

    2012-12-17 | 23:49:37
  • Sandra säger:

    Men lilla du.. Vad är det som har hänt?
    De där sakerna stämmer inte, och det vet du nog egentligen. Är det någon/några som får dig att må dåligt ska du inte umgås med den/dem. Det är de som missar något, inte du.
    Du kan prata med mig om du vill, glöm inte det. <33

    2012-12-18 | 13:13:00

Kommentera inlägget här: