Eliiins Värld

Du krossade mig

Jag säger att jag har kommit över dig, att jag inte bryr mig längre. 
Men sanningen är att det hugger i hjärtat så fort jag hör ditt namn eller nån pratar om dig. 
Du krossade mig verkligen. Svek mig när jag behövde dig som mest. Sa innan att du alltid skulle finnas där, men det var bara skitsnack, för vart är du nu? 
Tänker på dig varje dag, sakta men säkert blir det mindre o mindre tankar som spenderas på dig. O jag är glad för det, för dig vill jag inte ha tillbaka trots att jag saknar dig så jävla mycket. 
Jag är starkare än jag trodde och jag lever livet nu. 
Men fan, inte är jag över dig för det.. Hur mycket jag än vill.. Jag undrar om jag någonsin kommer bli hel igen..
 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    ?
    Jag hoppas du inte glömmer att jag finns om det är något någon gång. <3

    Svar: Tack <3 detsamma gäller för dig <3
    Elin Mattsson

    2013-02-27 | 13:14:25

Kommentera inlägget här: