Eliiins Värld

Tillbaka?

Förlåt för dålig uppdatering, men jag har en anledning. 
Internetet tog slut innan jul så hade inget internet på datorn och därför blev det inget bloggande då. Den 1e varje månad fylls internetet på och därför har jag haft internet i snart en vecka. Men det har inte blivit av, för jag har verkligen inte orkat. Är inne i någon sämre period och orkar verkligen ingenting längre, men jag hoppas det blir bättre snart. 
 
Jul firades med familjen och släkten hemma hos pappa och det var roligt. Ett lugnt julfirande med hela familjen samlad. Och hundarna var verkligen nöjda med det. 
 
I mellandagarna åkte jag till Stockholm. Träffade en kompis och umgicks med den under tre dagar. Vi gick på bio, gick runt lite på stan och hade bara allmänt trevligt. 
 
Sista dagen i Stockholm började jag känna mig sjuk och när jag kom hem hade jag lite feber. Valde ändå att gå hem till Ellen för att fira nyår med henne och Johanna. Vi hade det jättekul, spelade spel, pratade och allmänt kul! Mycket skratt den kvällen och natten och jag är glad för att jag har er! Älskar er! Vid tolvslaget stod vi på taket och kollade på fyrverkerierna. 
 
Gick hem igen den 2e, och var bara hemma och tog det lugnt. Igår åkte jag till Linköping, för jag hade möte på bup. Pratade lite om hur det var med mig, biverkningar från medicinen och sjukskrivning. Är sjukskriven 50 % i två veckor till för att ta det lugnt vid skolstarten och efter det får vi se hur det blir. 
 
Efter det åkte jag hem till mamma och är fortfarande kvar här. Har min underbara Dexie här! Men imorgon ska jag åka hem. 
 
Dexie förut idag. 
Helt galen var hon! Bara stirrade på mig med den där blicken.
Galen tjej jag har! 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: