Eliiins Värld

Nattplugg!

Nu ska jag fortsätta plugga och försöka bli klar med uppgifterna till imorgon.. 
Sov några timmar förut efter skolan så har lite energi till plugg nu. 
Sedan blir det att sova lite innan det är dags för skolan,
men frågan är hur länge man får sova för vet inte när jag blir klar med detta.
 
Det jobbigaste är att jag har tappat lusten till att plugga helt nu och för att ha praktik eftersom vi i klassen idag hörde ett rykte i korridoren och som stämde, och blir det så känns det bara onödigt att lägga energi på pluggandet och praktiken nu...

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Elinpelin, vad var det för rykte? :o

    Jag fick nån tanke, men hoppas inte att det är något sånt iaf.

    Heja heja med pluggandet!

    Svar: Nu blev jag nyfiken... vad tror du det är? :O
    Elin Mattsson

    2012-09-21 | 13:01:27

Kommentera inlägget här: