Eliiins Värld

Klagomål och nya skor

Nu har jag fått flera klagomål på att jag aldrig uppdaterar min blogg så nu är det väl dags att försöka uppdatera lite oftare. Det som får mig att försöka blogga mer nu är när jag inser att andra, förutom dom jag umgås med i skolan, läser min blogg. För fick ett klagomål från en kompis jag gick på högstadiet med och inte har pratat med på länge. Det var lite kul ändå. 
 
 
Men idag hade vi fotboll på idrottslektionen och då bestämde sig mina skor för att pajja helt.. Dom har varit nära på att gå sönder länge men efter lektionen hade nästan hela sulan lossnat och det var ett stort hål rakt in till tårna, så fick gå runt i skolan med en väldigt trasig sko. 
Det roliga är att det bara är högerskon som har pajjat medans vänsterskon är skapligt hel. 
 
Men efter skolan begav jag mig till skopunkten och köpte skor för mina sista pengar (fick även lite extra av pappa för att ha råd) och kom hem med dessa:
Så imorgon har jag hela skor på fötterna! 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: