Eliiins Värld

Härlig dag!

Idag begav jag mig till Linköping för att jag och pappa skulle åka till hans jaktmark och släppa hundarna så att dom fick springa av sig lite. 
 
 
 
Efter den långa timmesfärden till marken så hade jag nästan en halv hunds päls i knäet eftersom Zacko fäller så mycket.
 
 
 
Hundarna var överlyckliga över att få springa och det är en sån härlig känsla att se dom så. För då vet man att dom har roligt, att dom njuter och att dom får utlopp för all sin energi och att dom kommer vara trötta efteråt.
 
Det var inte det lättaste att ta kort på dom eftersom dom hela tiden rörde sig, men jag fick några halvbra iaf som jag tänkte bjuda på här:
 
 
Hundarna hade underbart roligt, och man ser glädjen hos dom på bilderna! Hur dom verkligen njöt av livet där. 
 
När vi skulle åka hem så gick det kossor på vägen och så stod dom inne på en tomt och åt äpplen från trädet, dom hade rymt och vi åkte runt lite och letade efter nån människa som visste vart dom hörde hemma, tillslut hittade vi två människor som pappa pratade med och som sedan ringde kossornas ägare.
 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Vad söta dom är! :)

    Och jösses vad han fäller :o haha

    Svar: Dom hade riktigt roligt igår :)
    Hahah ja, herregud, fattar inte hur han kan ha hår kvar på kroppen xD
    Elin Mattsson

    2012-09-24 | 12:20:19

Kommentera inlägget här: