Eliiins Värld

Godnatt

Nu tänkte jag gå och lägga mig.. Mina ögon verkligen svider för att jag är trött och för allt gråtande, för tanken på att lämna kompisarna och börja på ett helt nytt ställe helt ensam är så skrämmande.. Och så känner jag mig så, ehm, typ hjälplös eller nått..för hur jag än gör så kan jag inte ändra på detta beslutet om att programmet läggs ner. Hur jag än gör kommer jag inte kunna gå kvar i den klassen med mina underbara kompisar. Jag kommer inte kunna ta studenten med just dom. Det känns så hemskt.. 
 
Men nu ska jag sova, trots att jag har varit ensam hela dagen och bara funderat så har jag inte kommit närmare ett beslut.. Jag har ingen aning om vad jag ska göra..
 
Imorgon kommer Johanna, Ellen och Olivia hit. Vi ska umgås lite och försöka få varandra på bättre humör..och verkligen snacka skit om skolan! Det behövs kan jag lova.. Och så får vi i klassen antaligen ett samtal från våran mentor (som nu är våran mentor denna sista vecka efter att våran förra mentor slutade i fredags, RÖRIGT!) som säger vad vi ska göra och ta vägen nu på måndag, men tror inte det blir nån praktik iaf. 
 
Godnatt och hoppas ni sover bättre än jag gör nu...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: