Eliiins Värld

Godmorgon!

Sitter nu i soffan med en varm kopp med te för att värma mig. Jag har kommit fram till att jag har hamnat i en riktig "te-period" nu för dricker minst en kopp med te varje dag.
 
Mår inget bra, huvudet håller på att explodera, jag fryser massor, halsen gör ont,  jag är täbbt i näsan och jag mår illa. Men jag ska gå idag ändå, för praktiskt på djurkliniken har vi bara varannan vecka och det är det idag, och så är det sista gången för mig att vara på polikliniken (där man tar emot djuren som kommer in med sina ägare och undersöker dom) och det vill jag inte missa. Så jag kör på idag och hoppas att jag orkar. 
 
Hoppas att jag är hemma vid runt halv åtta idag, annars blir det så väldigt sent att vara hemma vid typ tjugo över åtta..
 
Men nu ska jag dricka upp mitt te och sedan fortsätta göra mig iordning för att sedan springa ut till bussen som tar mig till pendeln, pendeln som tar mig till Linköping och bussen där som tar mig till en hållplats en bit bort och sedan gå en bit till djursjukhuset. 
 
Hoppas ni får en bra dag!
Och idag är jag okontaktbar på mobilen förutom innan 9, vid lunch, och efter 18. Så tro inte att jag dissar er, jag jobbar bara på för fullt. 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Hoppas det går bra på praktiken idag :)

    Låter som att du kanske skulle behöva vara hemma och vila lite och försöka bli frisk.. Krya på dig :)

    Svar: Tack, och det gick bra :)
    Jo, funderar på det.. mår sämre nu än jag gjorde imorse så stannar kanske hemma imorgon.. Beror på hur jag mår på morgonen imorgon :)
    Elin Mattsson

    2012-09-25 | 12:10:23

Kommentera inlägget här: