Eliiins Värld

Godmorgon!

Nu sitter jag här som vanligt med en kopp te för att värma upp mig. Mår bättre idag även om halsen fortfarande gör lite ont och huvudet fortfarande har ont, men jag börjar vänja mig vid huvudvärken nu då jag har haft ont i huvudet i kanske en månad nu varje dag, bara att vissa dagar är det mindre och andra mer. 
 
Så idag blir det skolan. Matte, Idrott och Historia står på schemat, och på matten har vi prov. Jag kommer nog faila på det för jag fattar verkligen ingenting av det, men jag ska försöka iaf. 
 
Nu ska jag dricka upp mitt te och sedan forstätta fixa iordning mig, bussen går om ca 20 minuter!
 
Ha en bra dag!
 
Känns som ni har fått väldigt många tebilder här nu, så idag bjuder jag på en utsiktsbild från min balkong.
Den är fotad just för detta inlägget så sådär ser det ut utanför just nu.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: