Eliiins Värld

Dålig uppdatering..

Har haft så mycket hela veckan så har inte tänkt på bloggen.. 
 
Hade praktik måndag-onsdag. Måndag o onsdag var jag på ett hunddagis/hundpensionat och efter det är det bara att aktivera Dexie så att hon blir trött och efter det är jag typ död och orkar ingenting. 

I tisdags var jag på djursjukhuset och vi hade praktiskt där så gick med veterinärerna och djurvårdarna och tog emot djur som kom in. Det var väldigt roligt och intressant men jag var väldigt trött efter den dagen kan jag lova.. 
 
Torsdag och fredag var det skola och det är lugnare än praktiken men jag var ändå död efter tre långa dagar med praktik. O det var underbart roligt att träffa kompisarna i skolan igen. Det är nackdelen med att gå på en skola med mycket praktik - man träffar knappt kompisarna i skolan och alla har praktik olika tider och är trötta efter praktiken. 
 
O nu i helgen har jag varit hemma och tagit det lugnt, vilket verkligen har behövts. Är inte taggad inför praktik imorgon och två dagar till men jag får göra det bästa av situationen och jag längtar verkligen till lovet! Är skoltrött och har varit det enda sen skolan började... o det är illa..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: