Eliiins Värld

Dagen

Jag borde nästan ha stannat hemma idag kom jag fram till ganska tidigt under dagen. Har verkligen inte mått bra och har haft feber, det är jag helt säker på nu. Frös och svettades om vartannat och hela tiden pågick det. 
Dock var jag duktig som stannade kvar i skolan och var tillomed på idrotten även om jag tog det lugnt. Får dock se hur mycket träningsvärk jag vaknar upp med eftersom vi körde fys...  Gjorde även matteprov och ja, mer behöver jag inte säga.. Blir förvånad om jag får nått annat än F (IG)..
 
När jag hade slutat vid 13.45 stannade jag kvar i skolan till 16.00 för att vänta på Ellen som hade svenska för efteråt så åkte vi till en lampaffär och kollade på lampor och sedan åkte vi till hemköp för att köpa sallad och då köpte jag även Ben&Jerrys för hade ett erbjudande att köpa 2 men betala för 1 så det tjänade jag på. 
Efteråt så följde jag med hem till Ellen och där satt/låg vi i sängen och bara pratade. Kul att bara va med henne. 
 
 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Du kan ju inte vara med på idrotten om du mår så dåligt ditt lilla pucko.

    Vad gör ni i matten? :)

    Svar: Jag var med och tog det lugnt :)Vi jobbade med koordinatsystem o skit xD
    Elin Mattsson

    2012-09-28 | 14:11:37

Kommentera inlägget här: