Eliiins Värld

Vilken natt!!

Herregud.. somnade i soffan igår kväll och vaknade flera gånger.. men jag orkade verkligen inte gå o släcka i lägenheten o fixa iordning mig innan jag flyttade mig till sängen så jag låg kvar.. Men vid två nångång fick jag nog av soffan och fixade iordning mig och släckte överallt och la mig i sängen. Kunde inte sova då och låg och kollade på tvn länge. Somnade tillslut och vaknade inte långt därefter av näsblod.. Nu är vinterhalvåret här och då får jag näsblod ofta..så nu börjar det väl med det. Sprang typ halvt till toan och försökte stoppa det och det tog ett tag.. Satte mig sedan i sängen och kollade på tvn för att va säker på att det hade slutat och sedan la jag mig ner. Kunde inte sova så låg ner och kollade på tvn. Somnade sedan men vaknade inte jättelänge efter det av en heeeeeeeemsk dröm.. så hemsk att jag hade gråtit massor i sömnen och även fortsatte när jag hade vaknat av den.. Låg vaken jättelänge då för jag kunde inte sova, tankarna bara snurrade kring drömmen.. Sedan somnade jag och har vaknat typ en gång i halvtimmen hela morgonen, vaknade med jätteont i huvudet och har det än... Men nu är jag uppe och fixar iordning mig lite..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: