Eliiins Värld

Tillbaka.. förhoppningsvis!

Nu är jag förhoppningsvis tillbaka.. Internetet tog slut igår morse så hade inget internet och har därför inte bloggat. Tänkte försöka låta bli att köpa mer, men det är så tråkigt utan datorn, speciellt på ett lov och så, så jag köpte mer mängd och är därför tillbaka! Dock får vi se för hur länge...
 
Men igår var jag bara hemma och tog det lugnt. Förmiddagen duschade jag, målade naglarna och fixade mig lite och sedan på eftermiddagen/kvällen var jag bara hemma och tog det lugnt. Orkades inte med någon bio så kollade film hemma istället. 

Somnade vid tre ungefär och vaknade vid sju.. vaknade flera gånger under natten med.. Kollade på tvn ett tag innan jag och Ellen möttes och gick ut på en härlig höstpromenad i typ 1,5 timme. Underbart skönt (dock lite kallt..) och så roligt att bara träffas, gå lite och prata. Det får vi göra flera gånger!
 
När jag kom hem var jag så trött att jag somnade i soffan ett tag.. Vaknade och har kollat på tvn ett tag. Men tröttnade på det och köpte mer datamängd så nu sitter jag här!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: