Eliiins Värld

Städat och fint!

Nu är det så fint och rent här! Golvet är så skönt att gå på nu och det luktar så fräscht och nystädat här!
Fixade lite saker här och blandannat fixade jag i hallen. Fick ordning på Dexies saker där.
 
 
Tanken är att skaffa riktiga korgar till sakerna på hyllan, och tasskrokar till alla ställen. Nu har jag bara spikar där förutom på koppelkroken. 
 
 
Fixade även lite i badrummet. Enkelt är det, men ändå lite mer ordning än om jag inte hade haft det i sånna burkar. Fixade även lappar till handdukarna. Nu får jag ha en egen handduk ifred och kompisarna och gästerna får dela på två handdukar. Snäll jag är som låter dom få ha två. 
 
 
 
Dexie låg så snällt i soffan under tiden jag städade. Min lilla bebis som jag älskar!
  
 
 
 

Kommentarer

  • Amanda säger:

    Kan inte du visa hur det ser ut i din lägenhet? typ på en video eller nått?

    2012-10-20 | 15:44:42

Kommentera inlägget här: