Eliiins Värld

Rätt val?

Gjorde jag rätt val som valde handel och därmed börjar om i ettan nu? 
Det vet jag inte, men jag hoppas det. Det var en sån stor press och jag var tvungen att bestämma mig under mötet och just då kändes det som det bästa. Och innest inne gör det nog det ändå. Att det är detta som känns rätt för mig. 
Det känns ju sådär att börja om ettan, att ha typ "slösat" ett helt år på en utbildning jag inte har nån nytta av nu, men det var ingen som visste att detta skulle hända och det året har varit sjukt roligt och jag har kommit vissa personer så nära. 
 
Jag hoppas jag har gjort rätt iaf, men det vet jag inte förrän jag har gått på handel ett tag och så. Ser framemot att se hur mitt lilla "specialschema" kommer se ut då med. 
 
Jag kommer fortsätta gå in genom den ingången ett tag till iaf, 
och det känns bra. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: