Eliiins Värld

Möblera om?

Nu tycker jag faktiskt ni får hjälpa mig!
 
Håller på o städa här , och jag vet inte om jag ska möblera om.. 
 
Hur ska jag ha? 
 
Alternativ 1:
 
Alternativ 2:
 
Och snälla! Säg vad ni tycker.. 
Jag behöver hjälp här... Beslutsångest som vanligt!
 
 
 
Och ignorera att det är saker i sängen, sängen inte är bäddad, att buren är tom utan nått, att nattduksbordet är tomt och att det är heeeelt tomt och vitt på väggarna, och att det inte är nån matta där. Ignorera, ignorera, ignorera!

Kommentarer

  • Anela Huremovic säger:

    Andra bilden :)

    Svar: Okej, tack :)
    Elin Mattsson

    2012-10-25 | 16:24:07
  • Ellen säger:

    Alltså jag tycker alternativ två.... du har ju haft ettan nu sedan du flyttade in. Så det kanske är roligt att testa något nytt. Men det dåliga med det är ju om du ska ha buren ståendes som den står på bilden.... det blir ju svårt att komma in i den då, för Dexie menar jag då. Men testa att ha tvåan ett tag.... tycker du inte om det är det bara att du byter :-D<3

    Svar: Okej, tack :) Och buren har en dörr på sidan med, så det är lugnt för Dexie att komma in vettuuu ;) <3
    Elin Mattsson

    2012-10-25 | 16:24:33
  • carro säger:

    Det är svårt att säga eftersom att man inte vet hur din lägenhet ser ut för övrigt.Om man skulle gå efter bild så säger jag bild nr 2.Men jag skulle nog hitta ett annat ställe att ha hundburen på i såfall.

    Svar: Det blev som bild nummer 2. Varför tycker du att buren borde stå på ett annat ställe? Undrar för att jag är nyfiken :)
    Elin Mattsson

    2012-10-25 | 19:55:24
    Bloggadress: http://lovelyrose.blogg.se

Kommentera inlägget här: