Eliiins Värld

Mitt schema onsdagar

Skriver ner mitt schema för onsdagar här, mest för att jag ska komma ihåg det, men även om ni vill se också.
 
8.30 - 9.15 - Matte (Grupp B)
9.30 - 10.15 - Matte (Grupp A)
10.30 - 12.00 - Idrott (Grupp A)
12.45 - 14.15 - Tema (Grupp A)
14.30 - 15.00 - Mentorstid (Handel)
 
Jag läser matte nu för att hade jag gått i 2an så hade jag haft en termin kvar och då läser jag klart det nu, fast med 1orna istället. Idrott är likadant, bara att det är ett år kvar där, så läser klart det detta året. Tema har jag haft men tydligen är det nya saker som kan vara bra att vara med på och för att jag ska slippa ha håltimme. Mentorstid är för att vara med klassen lite och för att få info från mentorn.
 
Måndag, Tisdag, Torsdag och Fredag kommer jag ha karaktär hela dagarna, alltså handel. Nu i början kommer jag vara inne i skolan och ha teori men sen kommer jag antagligen ha praktik alla fyra dagarna, vilket är väääldigt speciellt då det bara är 3orna som har praktik fyra dagar i veckan...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: