Eliiins Värld

Kvällen

Duschade förut och när jag kom ut från duschen ca 20.10 kom jag på att jag behövde handla lite. Var nästan säker på att affären stängde vid 21.00 så jag fick väldigt brått. Och jag ringde Ellen och frågade om hon hade lust att möta mig vid affären för att hålla Dexie eftersom hon inte kan vara ensam någonstans. Och som den underbara vännen hon är så kunde hon det. Så jag skyndade mig att sätta på mig kläder och torka håret skapligt och sedan upp med håret i en bulle. Sedan gick vi och så mötte vi Ellen strax före affären. 
Efteråt följde Ellen med mig hem ett tag och umgicks lite, men hon blev hämtad av sin mamma för ca en halvtimme sen så hon slapp gå hem i mörkret. 
 
Nu tänkte jag gå ut med Dexie en sväng och sedan ska jag väl kolla på tvn lite. 
 
Ha en bra kväll och godnatt om vi inte hörs mer idag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: