Eliiins Värld

I skolan

Sitter nu i skolan. Helt ensam i handelssalen.
Läraren var tvungen att åka härifrån tidigare och dom som var här försvann strax efter det...
Så nu sitter jag här och försöker jobba lite, men jag vet inte vad jag ska svara på uppgifterna och man får ju ingen hjälp nu heller så det är inte det lättaste att jobba.
 
Förut när vi kom till skolan så kom min förra mentor från naturbruk (nu biträdande rektor) och sa att jag skulle till handelssalen och ha lektion där. Och det var det mötet... Har fortfarande ingen koll på hur och vart jag ska va alla andra dagar.. Så när jag går härifrån får jag leta efter honom och be om ett schema så jag har koll. Hoppas inte på för mycket håltimmar bara...
 
Nu ska jag fortsätta plugga lite här, och jag får se när jag bloggar nästagång. Vet inte om jag åker hem sen eller om jag stannar hos Johanna inatt, det beror helt enkelt på hur morgondagen ser ut med schemat och när jag börjar..
 
Detta är den boken jag håller på att jobba i just nu.
Och är redan på kapitel 4, och jag började här i torsdags, så det går snabbt..
(Vi har dock hoppat över kapitel 2 i boken..)

Kommentarer


Kommentera inlägget här: