Eliiins Värld

Hemma!

Så underbart skönt att vara hemma tidigt! 
Har varit hemma i ca en halvtimme och det är så underbart skönt! Det va längesen jag var hemma såhär tidigt efter skolan.. 
 
Vi skulle intervjua en butik vid ett och sedan fick vi sluta. Det gick snabbt så tog bussen därifrån typ kvart över ett. 
Johanna kidnappade Dexie eftersom hon slutar vid tre idag och så börjar hon halv nio imorgon och jag klockan tio, så då slipper jag vänta på henne efter skolan och åka tidigare på morgonen för att lämna Dexie och sedan sitta och glo i skolan i en och en halv timme. Så det är skönt, imorgon får jag sova ut lite!
 
Nu tänker jag ligga och ta det lugnt i soffan och kolla på avsnittet av kalla fakta som handlar om parken zoo. 
Får se om jag kanske somnar ett tag, för är så sjukt trött.. Sov bara ca tre timmar inatt.. Det var längesen jag verkligen sov ordentligt en natt och jag känner hur kroppen börjar lida av sömnbristen.. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: