Eliiins Värld

Hemma efter skolan

Kom hem från skolan för ett tag sen. Gick från bussen i spöregnet till den lilla affären nedanför mig och köpte mjölk och en ingridiens till maten jag har tänkt göra sen. O detta är den:
Någon som har nån aning om vad jag ska göra? 
 

När jag kom hem bakade jag lite. Kärleksmums blev det igen.. Denna gång hoppas jag att dom blir lite mer lyckade än förra gången då det typ bara var smet i mitten av hela kakan.. 
 
Muuums!
 
Nu sitter jag i soffan och tar det lugnt under täcket. Fryser asmycket och har gjort det hela dagen.. Det är så skönt att jag slipper gå ut något mer idag för Dexie blev kidnappad av Johanna igen. Mest för att hon börjar 10.30 och jag 8.30 imorgon så hon vill sova ut och slippa bli väckt av att jag kommer och lämnar Dexie tidigt.. Det är tomt här och jag går faktiskt och kollar efter henne ibland, innan jag kommer på att hon inte är här.. 
Saknar min bebis, men vet att hon har det bra. Och imorgon får jag träffa henne igen!
 
Bild på en blöt Dexie från igår. 
Min älskade bebis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: