Eliiins Värld

Godnatt kanske?

Funderar på att sova nu.. fast felet är att jag verkligen inte orkar ställa om alarmen så att dom ringer som dom ska imorgon, för jag måste ha massor alarm ställda så jag kommer upp, men orkar inte ställa om dom. Därför sitter jag kvar här med datorn. 
 
Fick sms från skolan vid 21.50, där det stod att jag var välkommen till handelsprogrammet. HA12,  Hemskt, då 12 betyder att man började där 2012.. jag började på skolan 2011 ju.. 
Sedan står det i smset vem mentorn är, och det är han vi hade i samhäll i ettan. Han är min mentor nu. Ja, det blir roligt. Han skällde ut mig lite i ettan (förra gången jag gick ettan.. sjukt förvirrande detta kommer bli..) men hoppas han inte hatar mig helt nu. 
 
Vill inte gå o lägga mig, det är ju sista dagen jag är tvåa. Imorgon är jag en etta igen. Usch, hemsk tanke. 
 
Men jag säger godnatt nu, om vi inte hörs en gång till. Det beror på hur länge jag sitter här.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: