Eliiins Värld

Godnatt!

Nu är klockan vääääldigt mycket.. 
Kom precis in från nattsvängen med Dexie.. Sprang typ den svängen, för det lät som det var ett väldigt stort bråk inte långt därifrån.. Lät även halvt som skottlossning eller nått..fast det va nog inte det för det lät lite för lite om det, men det lät ungefär som skott, bara att ljudet va "mildare". 
 
Klockan blev väldigt mycket för kollade på en film på tvn och sedan pratade jag med en person på msn, så klockan drog iväg.. 
Men nu ska jag sova.. Och jag hoppas på att jag kan sova ut imorgon.. Behöver verkligen sova ut nu känner jag. 
Stänger därför av ljudet på mobilen inatt igen, så tro inte att jag har dött om jag inte svarar imorgon. För jag lever, jag sover (förhoppningsvis) bara. 
 
Bjuder på en bild på Dexie från när jag lagade mat förut. 
Hon satt typ tryckt mot köksväggen och bara glodde på mig. 
 

Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: