Eliiins Värld

Godmorgon

Jag sitter i sängen med en kopp te bredvid mig. Johanna ligger i soffan och sover.. Jag har varit vaken i typ två och en halv timme.. Kan verkligen inte sova mycket längre.. 
 
Sitter här och chattar med min klasskompis (som snart inte längre är min klasskompis...) på facebook och smsar med en som går på skolan där vi har blivit erbjudna plats för att se hur den skolan är och så.. Och jag vet verkligen inte vad jag vill! Hatar verkligen detta!
 
Nu är det bara att vänta ut samtalet från vår mentor för att se vad som kommer hända denna vecka med oss..

Och alla ni som typ är avundsjuka på att vi får va hemma, va inte det, för detta är hemskt. Verkligen jättehemskt. Att inte veta vart vi kommer va om en vecka och inte veta någonting om framtiden..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: