Eliiins Värld

Godmorgon

Usch, har inte sovit bra inatt... Kunde inte somna igår så somnade efter tolv någongång.. Sen vaknade jag innan fem o kunde inte somna om så då låg jag vaken fram tills klockan ringde vid sex... 
 
Och idag börjar jag ettan. Ettan. Hemskt. Ett år, ett helt gymnasieår helt i onödan.. Jag vill inte börja ettan... Jag vill ju ta studenten med dom jag skulle ha tagit den med.. Nu får jag istället stå bredvid och kolla på och då vara kvar ännu ett år i skolan.. Menmen, inget att göra åt, men jag måste få klaga lite iaf. 
 
 
Och idag är det inte vilken dag som helst heller! 
Idag fyller min syster 20 år! Stoooort grattis till henne!
Hoppas du får en bra dag, Sandra. Och vi ses sen ikväll när vi kommer. 
 
 
Så idag är det skolan, sen ska jag till Linköping och fira min syster, sen åker jag och Dexie till Norrköping och då åker vi hem till Johanna så att Dexie och Mollie träffas ikväll istället för imorgon på morgonen så morgonen blir lite lugnare för Johannas mamma. Och så sover jag där och går till skolan därifrån.
Så vi får se hur bloggningen blir idag, och imorgon. Men nu vet ni att jag lever även om jag inte bloggar. 
 
Ha en bra dag!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Ja må jag leva, ja må jag leva.... :)

    Tack så mycket :)

    Hoppas det går bra i skolan idag!

    2012-10-04 | 12:02:44

Kommentera inlägget här: