Eliiins Värld

Godmorgon

Jag sitter här i min soffan och fryser asmycket. Förstår inte varför det ska vara så himla kallt asså! Hur kommer det gå i vinter sen om jag redan fryser såhär mycket? Jag vill inte ens veta...
 
Snart ska jag fixa det sista innan jag går ut och går en promenad med Dexie och sedan går till bussen för att åka hem till Johanna och lämna Dexie. Sedan går jag till skolan därifrån och har handelslektion hela dagen.. 
 
Vill bara krypa ner under täcket igen och sova och bli varm.. Bara slippa allting ett tag och bara vara hemma. Förstår inte att det bara är tisdag morgon nu, för det känns som det var en evigheeeeeet sen helgen.. Usch, vill bara ha helg eller lov nu!
 
En gammal bild på Dexie,
men hon är lika trött nu som på bilden. 
Hon har inte ens rest sig upp från sängen än...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: