Eliiins Värld

Godmorgon!

Sitter här i min soffa och ska snart springa till bussen. Börjar 10 idag och det är såååå skönt! Fick ju sova till efter åtta. Jag slutar vid 14 idag , men får sitta i skolan och vänta en timme på att Johanna slutar så att jag kan hämta Dexie och sedan åka hem till mig. 
 
Jag kollade ut genom fönstret imorse lite extra.. Kände knappt igen mig. Nästan alla löv är borta på träden nedanför så man såg ju hela lekplatsen. Jag har aldrig sett hela och allting som funnits där. Jag blev verkligen förvånad och trodde dom hade byggt om eller nått innan jag fattade att det var för löven är borta och jag aldrig har sett så mycket av lekplatsen.
 
Förut har jag bara sett den stora gungen och en vanlig, uppkanten av rutschkanan (?) och halva dom där gungsakerna.. Tydligen är det små stockar som man kan få på mellan gungsakerna och rutschkanan. 
 

Ha en bra dag!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: