Eliiins Värld

Godmorgon

Vaknade vid 8 av att jag hörde att Dexie höll på att spy och flög upp ur sängen för hon stod över mattan och skulle spy så jag flyttade henne till golvet. Torkade därefter upp den och märke att Dexie verkade behöva gå ut då hon gick runt och pep och sprang till dörren. Så då gick jag ut en sväng och det visade sig att hon behövde det med... Vet inte om hon har fått i sig något lustigt, verkar som det..
 
Gick iaf och la mig igen efter det, somnade efter ett tag men vaknade  strax efteråt och låg då vaken.. Smsade lite med en person.. Sedan gick jag upp och började fixa iordning tvätten och gick ner till tvättstugan och nu sitter jag här och väntar på att gå ner till tvättstugan igen. Johanna väckte jag innan jag gick ner till tvättstugan.
 
Min lilla beeeebis!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: