Eliiins Värld

Godmorgon

Sitter här och borstar håret. Fryser asmycket. Fattar ju inte hur man får fram värme från elementen? Dom är lite ljumna men det blir ju inte varmare i lägenheten för det för jag fryser typ alltid här..
Och jag ser inte framemot att gå ut och gå till bussen och stå och vänta på den..Usch nej! Det lär ju vara istid ute.. Det kanske är dags att börja använda vinterjackan?
 
Idag ska jag till skolan och efter skolan ska jag stressa mig hem direkt för jag har tvättstugan vid 15. Hoppas vi får sluta så jag hinner hem till den.. annars blir jag sur för jag behöver verkligen tvätta och 15-tiden är den sista tiden som finns varje dag. Och hela helgen är tvättstugan upptagen så måste tvätta idag!
 
Saknar min plutteälskade Dexie!

Kommentarer

  • carro säger:

    elementen ska sättas i gång så fort tempen går under en viss grader inne.På vissa Element får man snurra runt och välja grader själv.Dina element kanske behöver luftas och bli av med lite vatten.Jag luftar mina varje går.

    Svar: Jag kanske är trög, men hur luftar man dom? xD Men jag hoppas värmen kommer igång snart. Tack för svaret :)
    Elin Mattsson

    2012-10-25 | 19:52:07
    Bloggadress: http://lovelyrose.blogg.se

Kommentera inlägget här: