Eliiins Värld

Gårdagen

Igår började jag handel. Och ettan igen. Var seriöst tjutfärdig efter den dagen. Allting va hemskt och jag ville bara åka hem och lägga mig under täcket. Det va så jobbigt att helt plötsligt ha en ny lärare, ny klass och nya ämnen. Jag saknade bara min klass, dom vanliga ämnena, och förra lärarna..
 
Efter lektionerna satt jag kvar i skolan i typ två timmar för att jag skulle va i linköping vid 18 hos min syster och jag hade då inte hunnit åka hem mellan. Så strax efter fyra påbörjade jag resan till Linköping. Vi åt kinamat, åt goooda hembakade kakor och kollade när min syster öppnade paket.  
När jag skulle åka hem så hade jag knappt batteri kvar i mobilen och jag skulle ta tåget efter 21. Och det kändes så sent att åka utan mobil eftersom jag inte hade varit framme hos Johanna förrän typ 22.15, så jag lyckades tigga skjuts av min pappa så han körde mig och Dexie. Och så fick vi även med min cykel som jag precis har fått av mamma så den följde med dig. 
 
Kom till Johanna runt 22 och då gick vi en längre promenad med Dexie och Mollie och så började det spöregna så jag typ gick och skrek och Johanna bara garvade. Hon fick sig ett gott skratt iaf.
 
Dagen igår var både jobbig och rolig, men kul att min syster äntligen är 20 år! (Kan dock inte fatta att du är 20 år, Sandra! ) 
 
Min superduper söta älskling!
Hon skötte sig jättebra hos min syster igår trots att det bor en katt där med...

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Haha nej, jag kan inte heller fatta det riktigt :o

    Tyckte också Dexie var duktig, rolig när hon lekte med Whiskeys leksaker också :P

    2012-10-06 | 15:21:52

Kommentera inlägget här: