Eliiins Värld

Dagen

Idag har jag och Johanna roat oss med olika saker eftersom inte vi fick komma till skolan och inte hade någonting att göra idag.
 
Jag började dagen med att sitta vid datorn i några timmar under tiden Johanna sov. Sedan när hon var vaken hoppade hon in och duschade och jag diskade lite. 

Efteråt så började jag städa och rensa i kylen och frysen.
 
 
Och såhär fint och ordningssamt blev det i kylen och frysen:
 
 
Strax efter att jag var klar med det så räddade Johanna flugorna och det har ni ju redan läst om. 
 
Sedan har vi pratat med våran mentor tre gånger för att få reda på lite vad som händer och imorgon blir det möte på skolan med platschefen, mentorn, föräldrarna och eleven. Så det återstår att se hur det kommer bli då, och vad vi kommer komma fram till...
 
Sedan bestämde sig vi för att vi måste göra något vettigt under dagen så vi åkte till maxi och storhandlade. 
 
Så nu är min kyl, frys och skafferi fullt igen! Eller nästan, men så det räcker åt mig iaf. 
 
 
Och nu ska vi laga mat!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: