Eliiins Värld

Dagen och internetkrasch!

Dagen började med ett sjukhus besök med en kompis. Sedan gick vi till skolan och gick till lektionerna. Gjorde då en webbutbildning som handlade om handel. Sedan var det lunchrast och efter det fick jag oplanerat vara med på tvåornas mattelektion då dom skulle göra ett gammalt nationellt prov och det gick inte bra för mig.. Pratade med matteläraren som tyckte jag skulle klaga hos handelsläraren och biträdande rektorn så att jag skulle få läsa matten med tvåorna då jag missar alla genomgångar innan nationella.. så gick och klagade där och fixade så nu ska jag läsa matte med tvåorna.. Hejar på skolan som har koll och ändrar allt hela tiden..
Efter det gick jag till handelsläraren och pratade lite om praktiken som startar på måndagen efter lovet och sedan tog jag HÖSTLOV!!! 
Efter det åkte jag och Ellen och handlade lite åt mig så jag överlever tills jag får pengarna till måndagen och jag ska stoooorhandla! 
Sedan har jag bara varit hemma och tagit det lugnt. Har inte kunnat blogga eller gå in på internetet då internetmängden tog slut för denna månaden.. men fixade det nyss genom att köpa lite extra för denna månaden, för jag står inte ut utan internet. Och speciellt inte på ett lov när jag typ bara ska vara hemma. 
Ellen är här, hon kom för att skänka sitt internet ett tag, men det funkade inte och så löste det sig ändå. Men hon är kvar här för sällskap. 
Jag känner mig som värsta datanörden här! 
Sitter här med båda mina datorer (min gamla dator har jag hämtat hem nu från lagningen så ska flytta över bilder och sånt till den nya).
 
 
Nu ska jag va social med Ellen!
Ha en bra kväll! 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: