Eliiins Värld

Dagen & Godnatt!

Stressat hela dagen typ.. Vaknade ju vid 8, torkade spya och sprang ut med Dexie. Tillbaka in och försöka sova igen.. Gick upp vid 10.30 och började fixa iordning tvätten, sprang ner till tvättstugan vid 11. Diskade och fixade lite hemma tills det var dags att gå till tvättstugan igen. Hängde upp tvätten och gick hem igen. Duschade och fixade iordning mig. Gick ner till tvättstugan och startade torktumlaren. Gick en långsväng med Dexie. Hämtade tvätten och gick hem. La in tvätten där den skulle vara hemma och diskade. Bäddade sängen och stressade. Sprang typ till bussen med Dexie och Johanna. Satt på bussen och va livrädd att Dexie skulle spy eftersom hon har gjort det en gång och busschauffören trodde han var rallyförare eller nått. Gick en sväng med Dexie. Gick hem till Johanna och åt lite kycklingwok. Gick ut med Dexie och Mollie med Johanna. Gick in och kollade lite på tvn. Gick ut till bussen och åkte till Subway och köpte macka. Gick hem till Johanna eftersom vi typ precis missade bussen. Gick in och åt och kollade på tvn. Gick ut med hundarna och sitter nu här under tiden Johanna tar ett varmt bad.
 
Hela dagen har jag varit stressad.
Men mitt liv består av stress.. Jag är alltid stressad har jag kommit fram till tack vare testet vi gjorde på idrotten. Jag måste lära mig att slappna av, ta det lugnt och inte stressa.. för jag mår inte bra av det..
 
Men nu ska jag ta det lugnt lite innan jag ska gå och sova.. Ska upp tidigt imorgon..
Godnatt!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: