Eliiins Värld

Dagen

Vid elva tog jag och Johanna bussen hem till henne och så var vi där till vi åkte till skolan lagom till tre då hennes möte började. Jag satt kvar i skolan och tänkte på mitt beslut och så under tiden hon och Linda hade möte.
När det blev min tur hade jag verkligen ingen aning om vad jag skulle göra.. Hade fyra par ögon på mig som bara stirrade under mötet och alla tjatade. Och jag var tvungen att bestämma mig just då. Så jag satt med 8 ögon stirrande på mig och jag kollade ner på skorna och sa bara "jag vet inte..." Så dom två från skolan gick ut och jag pratade med mina föräldrar lite själv.. Sedan kom dom in och jag beslutade mig för att börja Handel på skolan. Dock får jag börja om i ettan nu, men det blir nog ganska slappt eftersom jag redan har kärnämnena klara. Dock kommer jag få ett specialschema för jag kan tydligen inte va ledig mån, tis, ons enligt skolan..
 

Efteråt gick vi till hundrastgården med Zacko & Dexie för dom väntade i bilen under mötet. Efter det åkte vi hem till mig och jag bakade kladdkaka som jag bjöd på (förövrigt första gången jag bakar här så det var speciellt).
 
 
 
Och så var hundarna här! Mina beeeebisaaaar som jag inte har träffaat på länge! Mina älskade bästa beeeebisar!!
 
 
Nu sitter jag här ensam hemma igen och funderar om jag har gjort rätt val.. Jag hoppas det iaf. 
Imorgon är det studiedag och på torsdag börjar jag i ettan igen. Handelsettan. 
Läskig tanke...

Kommentarer

  • Ellen Törndahl säger:

    Mums!! Gott med kladdkaka!! Hahah gick det bra att baka då? Köket står kvar på samma plats som innan? :D vackert du står med fötterna på bilden med Dexie :D

    Svar: Ja, kladdkakan var goood :D Ja det gick bra, och köket står kvar där det var :D Hahahha men mobba inte mina fötter, jag diggar o stå så ju, kommer på mig själv ofta med att stå så (a)
    Elin Mattsson

    2012-10-03 | 20:56:50

Kommentera inlägget här: