Eliiins Värld

Dagen

Dagen startade med friluftsdag med ettorna och tvåorna på skolan. Vi körde först frisbeegolf, åt sedan pastasallad till lunch och avslutade med minigolf. Lite stolt är jag att jag vann över dom tre jag körde med på frisbeegolfen och på minigolfen orkade vi inte spela klart allting så vi skrev bara lite på dom sista fem banorna..
 
Efter friluftsdagen gick vi till ÖB och det var så sköööööönt att komma in i värmen för jag har frusit sönder hela dagen ute.. Där storhandlade jag saker som är billigare på öb än i mataffären som tex schampoo, toapapper och sånt. 
 
 
Sedan åkte jag, Ellen och Johanna hem till Johanna där vi gick en sväng med Dexie och Mollie innan vi tre och Dexie åkte hem till mig. När vi kom till mig packade jag upp sakerna och sedan cyklade jag till konsum och köpte florsocker och mjölk till bakningen. När jag kom hem igen så började vi baka, och vi bakade kärleksmums. När det var klart och skulle svalna började vi med maten och sedan åt vi och umgicks (dock tycket jag dom umgicks mer med sina mobiler än oss i rummet).. 
 
 
Dom åkte hem nyss och Johanna kidnappade med sig Dexie. Mest för att jag ska slippa åka tidigare härifrån imorgon för att lämna henne hos Johanna och sedan gå till skolan igen, så det var snällt! Dock har jag dåligt samvete här att hon får ta hand om Dexie.. 
 
 
Nu sitter jag här och kollar på Hela Sverige bakar och sedan ska jag plugga lite. 
 
Nu har jag värsta tornet med toapapper på badrumsskåpet,
så nu lär jag ha tillräckligt med papper för ett tag.
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: