Eliiins Värld

Dagen

Imorse när klockan ringde ville jag verkligen inte gå upp.. Det resluterade i att jag låg kvar lite väl länge i sängen innan jag gick upp och det blev lite bråttom här hemma, därav inget morgoninlägg. 
Kom till skolan vid 8.15 och började vid 8.30, insåg då att läraren inte var i skolan och att vi skulle ha biträdande rektorn (min förra mentor) och skolsköterskan under dagen. Det var kaos i klassrummet för det var många olika klasser där.. 
Efter lunchen åkte skolsköterskan och biträdande rektorn iväg så då hade vi platschefen som kollade till oss i början. Sedan gick hon och det blev allt färre i klassrummet. Tillslut var bara jag kvar och då bestämde jag mig för att också gå. 
Väntade lite på Johanna innan hon slutade och sedan gick vi hem till henne och där hämtade jag Dexie och tog sedan bussen hem för att komma hem skapligt. Kom hem och fixade lite, la mig sedan i soffan och somnade. Vaknade av ett sms och såg att det var kolsvart i lägenheten så skyndade mig att tända. 
Fixade lite snabb mat, couscous med majs och lite pepparsås, och kollar nu på Notting Hill på trean. 
 
 
Förlåt för dålig uppdatering idag, men jag har verkligen inte orkat. 
Hoppas att det blir bättre imorgon iaf. 
Dock så ska jag verkligen sova ut imorgon. Stänga av ljudet på mobilen och bara sooooova! 
Så underbart skönt!
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: