Eliiins Värld

Dagen

Somnade vid ungefär 1 inatt och vaknade en gång vid 3.. Somnade om strax därefter men vaknade sedan vid 4.15 och kunde inte somna om. Gick då ut med Dexie och Mollie och gick en sväng. 
 
I skolan jobbade jag med en powerpoint och sedan hade vi möte på min blivande praktikplats. Börjar där måndagen efter höstlovet och tror det blir roligt där!
 
Gick hem till Johanna och hämtade Dexie och när jag kom hem bärde jag in henne i badkaret och duschade henne. Detta för att hon har typ slutat löpa nu och imorgon åker hon hem till pappa i Linköping och är där ett tag, och då är det bäst om löptikslukten är borta så det inte blir så jobbigt för Zacko.
 
 
Efter det lagade jag mat och jag gjorde kycklingfilé och ris.
 Ris med kycklingfilé och cream fraische med chilisås.
 
Jag började kolla på en film under maten och kollade klart på den efteråt. Den va asbra. The lucky one heter den och det var Johanna som tipsade om den.
 
Efter det gick jag ut en sväng med Dexie och pratade med Ellen i telefonen som sällskap och jag pratar med henne än! Min underbara saknade Ellen, imorgon ses vi igen!
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: