Eliiins Värld

Dagen

Sov kanske ungefär tre timmar inatt.. Gick upp vid 6 och va helt död.. Kände mig som en zombie och såg ut som en med.. Fixade iordning mig innan jag gick en sväng med Dexie innan jag gick till bussen. Åkte hem till Johanna och gick en sväng innan jag gick in och lämnade henne. Gick med Johanna till skolan och hade två mattelektioner på raken. Sen skulle vi haft idrott, men läraren var sjuk så då hade vi tema istället och sedan mentorstid så jag slutade vid typ 11.15.. Gick då och åt med Johanna och Ellen för att hålla Ellen sällskap eftersom hon inte hade slutat. Sen gick jag och Johanna hem och gick en sväng med hundarna innan jag hoppade på bussen med Dexie. Åkte till Linköping för att lämna Dexie hos pappa. Var i Linköping i kanske 50 minuter innan jag tog tåget tillbaka till Norrköping och åkte hem till mig. 
 
Kom hem och fixade lite glass till mig som jag åt till filmen jag kollade på. Somnade och sov i ca 20 minuter innan jag vaknade.. Och nu sitter jag här under täcket och fryser massor. 
Tänkte försöka fixa lite mat snart men det lockar inte att ta av sig täcket.. 
 
Min älskade saknade bebis!
Saknar dig redan massor...

Kommentarer


Kommentera inlägget här: