Eliiins Värld

Dag 3 - Min familj

Min familj består av mamma, pappa, två storasystrar och så självklart två hundar. 
 
 
Pappa bor i Linköping med Zacko i en fyra (där vi alla bodde förut). Just nu är han sjukskriven från jobbet efter att han skadat sig på jobbet i axeln som ledde till en operation..
 
Mamma bor i Linköping i en etta. Hon jobbar som förskolelärare och har just nu gips på handen efter att hon skadat sig på jobbet..
 
Min äldsta storasyster Josefine bor i en tvåa med en hund och fyra katter i Linköping och hon jobbar som barnskötare. Hon är min halvsyster på pappas sida.
 
Min yngsta storasyster Sandra bor i en tvåa med sin pojkvän och en katt i Linköping och söker just nu jobb. Hon avslutade nyligen en utbildning så att hon nu är ekonomi..någonting.. 
 
Zacko bor i Linköping med pappa. Han är 7 år och en blandras mellan Alpenländische Daschbracke och Basset Artésien Normand.
 
Dexie bor i Åby med mig. Hon är 2 år och en blandras mellan Hamiltonstövare, Border Collie, Dalmatiner, Labrador och Weimaran. 
 
Det var lite kort om min familj. Är det nått ni undrar över så är det bara att fråga. 
 
Jag, Zacko & Dexie.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: