Eliiins Värld

Dag 18 - Min favoritsommar

Min favoritsommar är nog den sommaren jag hämtade hem Dexie. Det var då jag äntligen fick min underbara egna hund!
 
 
 
Men om jag ska välja min favoritsommar som inte har med Dexie att göra och så, så väljer jag sommaren 2012, alltså sommaren som precis har varit. 
 
Det var den sommaren jag flyttade hemifrån med Dexie och vi fick ett eget hem. Jag umgicks även nästan hela sommaren med mina två underbara närmsta vänner Johanna och Ellen och vi hade så kul! 
Bla bodde Johanna hos mig i en månad, vi hade tjejkvällar, och en skräckfilmsnatt där vi kollade på 5 skräckfilmer på raken och gick och la oss vid typ 7 på morgonen! Det var så underbart roligt! 
Jag följde även med Ellen till Öland och kom ifrån Norrköping/Linköping ett tag och det behövdes! Så underbart snällt av henne och hennes familj att låta mig följa med! Och jag började även få kontakt med en person och träffade den första gången.. 
 
Bild från Öland.
 
 
 
 
 

Kommentarer

  • Ellen Törndahl säger:

    Om du vill så är du välkommen att följa med till Öland nästa sommar också! <3 det är bara roligt att ha med kompisar dit och visa mitt älskade Öland! :D

    Svar: Det vill jag gärna! Det var så roligt att umgås med dig o se underbara Öland med dig! Och så skönt att komma bort lite med <3 Du är bäst ! :D <3
    Elin Mattsson

    2012-10-30 | 17:48:20

Kommentera inlägget här: