Eliiins Värld

Dag 17 - Mitt favoritminne

Mitt favoritminne är när vi hämtade hem Dexie. Jag skulle få hämta hem min älskade lilla egna hundvalp! En dröm jag länge haft och äntligen var den sann! Kommer ihåg att jag knappt kunde sova natten innan och när vi kommer dit och jag ser henne, och jag vet att hon är min nu. Att hon ska följa med mig hem och bara vara min! 
Jag älskade henne från första gången jag såg henne och jag gör det än! 
 

Första bilden jag såg på henne på annonsen och här var jag säker på att henne ville jag ha:
 
Första gången jag träffade henne, här var jag ännu säkrare på det och hon är ca 7 veckor här:
 
Och här är hon hemma hos oss, hon hade bara varit hos oss i några dagar då. Hon är ca 11-12 veckor här:
 
Jag älskar dig Dexie och kommer alltid älska dig! Du är min älskade bästa bebis!

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Hahaha, så söt! Tänk att hon har varit så liten! :o

    Svar: Jag vet! Min lilla pluttebebis! Tänk om hon kunde bli sådär liten ett tag igen? (A)
    Elin Mattsson

    2012-10-30 | 11:47:07

Kommentera inlägget här: