Eliiins Värld

Dag 13 - Den här veckan

Denna vecka är den sista skolveckan innan höstlovet!
 
Måndagen - Hade studiedag då och var hemma då. Vaknade av att Dexie spydde och var dålig i magen så fick börja dagen med att torka spya och springa ut en sväng med henne helt nyvaken. Hade tvättstugan och Johanna sov här från söndagen till måndagen och på eftermiddagen åkte vi hem till henne.
 
Tisdagen - Sov hos Johanna måndag-tisdagen. Gick upp tidigt och gick ut ensam med Dexie och Mollie en sväng. Hade möte på min blivande praktikplats och jobbade klart med en powerpoint-uppgift i skolan. Åkte hem och duschade Dexie efter skolan.
 
 
Onsdagen - Skoldagen blev kort då idrottsläraren var sjuk och alla lektioner flyttades fram så slutade vid 11 typ. Åkte till Linköping efter det och lämnade Dexie till pappa. Träffade saknade Zackoplutten en stund innan jag åkte hem och tog det lugnt och kollade på film. 
 
 
Torsdagen (idag) - Var i skolan hela dagen och åkte sedan hem. Hoppade av vid centrum och köpte tvättmedel och sedan gick jag hem. Packade ihop tvätten direkt och gick ner till tvättstugan. Storstädade hela lägenheten och möblerade om mellan gångerna jag var nere i tvättstugan. Testade även på att mangla i tvättstugan. Första snön kom idag!!!
 
 
 
Fredag - Imorgon ska jag först med en kompis till sjukhuset som stöd. Sedan är det skola och efter skolan ska jag och Ellen åka och handla lite då det ekar i kylen. Sedan ska jag hem och ta det lite lugnt innan jag får besök. Och då blir det antagligen bara en filmkväll.
 
Lördag - Ingenting planerat mer än antagligen bio på eftermiddagen/kvällen. En lugn dag hoppas jag det blir!
 
Söndag - Ingenting planerat, kanske umgås med nån ett tag men annars tar jag det bara lugnt!
 
Och sedan är det höstloooooooov! 
Eller okej, det blir det ju redan imorgon på eftermiddagen, men ändå..

Kommentarer


Kommentera inlägget här: