Eliiins Värld

Blöt hund

Kom typ precis in från nattsvängen med Dexie. Tog den tidigare än jag brukar idag för att se om det går lättare för mig att sova om jag inte har varit ute precis. Det regnade lite ute innan jag gick ut och jag funderade på om jag skulle ta paraplyet eller inte.. Jag valde att ta det och det är jag glad för att jag gjorde, för det började spöregna strax efter att jag hade kommit ut. Gick en sväng och pratade med underbara Ellen i telefonen. Är så glad att hon vill hålla mig sällskap på nattsvängarna ibland så det slipper vara så läskigt. 
 
Kom in o då var det bara att torka den blöta hunden.
 
 
 
Efter det fick hon en dentastix som hon låg och tuggade på i sängen.
 
 
Och nu är Dexie trött och somnar nog snart..
Jag däremot är fortarande pigg och lär vara vaken ett tag till..
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: