Eliiins Värld

30 dagars lista

Tänkte nu börja med en 30 dagars lista.
 

Dag 1 - Presentera mig själv
Dag 2 - Min första kärlek
Dag 3 - Min familj
Dag 4 - Jag om 10 år
Dag 5 - Vad är kärlek för mig?
Dag 6 - Min dag
Dag 7 - Min bästa vän
Dag 8 - Ett ögonblick
Dag 9 - Mina husdjur
Dag 10 - Min drömresa
Dag 11 - Mina närmsta kompisar
Dag 12 - I min handväska
Dag 13 - Den här veckan
Dag 14 - Min drömkonsert
Dag 15 - Mina drömmar
Dag 16 - Min första kyss
Dag 17 - Mitt favoritminne
Dag 18 - Min favoritsommar
Dag 19 - Detta ångrar jag
Dag 20 - Den här månaden
Dag 21 - Det här önskar jag att jag var bättre på
Dag 22 - Det här upprör mig
Dag 23 - Det här får mig att må bra
Dag 24 - Det här får mig att gråta
Dag 25 - Saker jag älskar 
Dag 26 - Mina rädslor
Dag 27 - Min favoritplats
Dag 28 - Det här saknar jag
Dag 29 - Ett barndomsminne
Dag 30 - Ett sista ögonblick
 
 
Jag får se hur det går med denna lista, men jag ska försöka. Men det är inte säkert att jag vet på alla eller att jag vill berätta på alla, men jag ska försöka skriva nått varje dag från listan. 
 

Kommentarer

  • Anonym säger:

    Hur har du råd med mat o hyra osv när du pluggar o inte har någon inkomst? :o får man något slags bidrag från kommunen eller? :)

    Svar: Man kan få bidrag från csn om programmet man går inte finns på hemorten. När man är över 18 kan man söka bidrag från försäkringskassan. Eftersom programmet finns på min hemort och jag är under 18 får jag inget bidrag. Men mina föräldrar är snälla och betalar hyra och ger mig lite extra pengar varje månad så jag får köpa mat och allt annat som behövs för studiebidraget och det extra jag får, varje månad. Jag måste tänka efter innan jag köper någonting, så jag verkligen har råd med det och så att pengarna räcker resten av månaden. Det är svårt att få pengarna att räcka hela tiden (eftersom jag betalar försäkring och saker till min hund också) men det går.
    Elin Mattsson

    2012-10-13 | 15:51:44

Kommentera inlägget här: