Eliiins Värld

Svar + förklaring

Fick en fråga för ett tag sen som jag inte visste om jag skulle svara på.. men har kommit fram till att jag kan svara lite kort på den.
 
 
 
Helt plötsligt, utan förvarning på bloggen, blev uppdateringen sämre och helt plötsligt utan förvarning kommer ett inlägg om att jag är inlagd på sjukhuset. Jag berättade inte varför, och tänkte därför göra det lite kort nu så ni vet och kan följa mig i min kamp.
Jag blev akut inlagd på bups avdelning på onsdagen vecka 44. Fick prata med psykologer och läkare och så och dom kom fram till att jag led av en ganska allvarlig depression. Började med antidepressiva tabletter och fick även sömnmedel på kvällarna för att kunna sova ordentligt då jag under en längre period haft svårt att sova. 
 
I igår, tisdagen vecka 47, nästan tre veckor efter att jag blev inlagd, blev jag utskriven därifrån. 
Men jag mår inte helt bra för det, utan behandligen och kampen fortsätter än. 
 
Imorgon börjar jag skolan igen. Men kommer vara sjukskriven mellan 50-100% så vi får se hur mycket jag orkar och klarar av. 
 
Nu vet ni lite av vad som har hänt. 
Är det något mer ni undrar över så kan ni bara fråga. 
 
 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: