Eliiins Värld

Många bryr sig!

Sen jag blev inlagd på sjukhuset har jag insett hur mycket människor i min omgivning ändå bryr sig om mig. 
 
Mina älskade två närmsta vänner Ellen och Johanna har åkt många gånger till Linköping bara för att hälsa på mig. Trots att det tar runt en timme bara åt ett håll har dom kommit många gånger, och flera gånger på vardagskvällarna trots att dom har haft skola hela dagen och har skola dagen efter. 
 
Min underbara barndomskompis Sofie  har kommit och hälsat på mig på sjukhuset och även hittat på roliga saker med mig. Det har varit underbart att göra saker med henne och jag har verkligen saknat henne under den tiden som vi inte hade jättemycket kontakt. Men jag vet att hon alltid finns där för mig.
 
Mina andra underbara vänner, både dom jag har mycket kontakt med och dom jag inte har jättemycket kontakt med, många har visat att dom bryr sig om mig och vill att jag ska må bra.
 
Min familj har visat att dom bryr sig och ställer upp för mig. Tar med mig från sjukhuset för att jag ska komma därifrån och kunna göra annat. Dom ställer upp på olika sätt.
 
Skolan har ansträngt sig för att hitta lösningar som är bra för mig och som får mig att må bra, och dom har nu fixat så att jag kommer få gå andra året igen. Vissa som jobbar på skolan har även visat att dom bryr sig på olika sätt. En har ringt och pratat med mig och frågat hur jag mår, en har ändrat datumet på tjejkvällen som ska vara på skolan enbart för att jag ska kunna komma, och några har frågat mina kompisar hur jag har mått och även frågat mina kompisar hur dom har mått eftersom allt detta även är jobbigt för dom.
 
Min förra praktikplats Doggsencenter skickade sms om att dom tänkte på mig och dom fanns för mig om det var någonting och också att jag var välkommen ut dit. Och det beryder massor att dom tänker på mig"
 
Och även många andra har visat att dom bryr sig om mig!
 
 
 
 
Det betyder verkligen massor att ni bryr er! Jag tror inte ni förstår hur glad jag blir och det värmer verkligen massor. Jag vet inte vad jag ska göra för att ni ska inse hur mycket det betyder för mig!
 
 

Kommentarer

  • Sandra säger:

    Jag finns alltid för dig, vad det än är. <3
    Det är bra att du märkt att så många bryr sig om dig :)

    Svar: Tack <3
    Elin Mattsson

    2012-11-19 | 12:46:12
  • Carro säger:

    Det är klart att vi bry oss om dig Elin.Jag har tänkt på dig en hel del och hoppas att du kommer få ro i ditt liv snart.Jag saknar dig och hoppas att du någon gång har tid och lust att komma ut till oss igen.Jag saknar att ha dig ute hos oss och det säger jag rakt ut från mitt hjärta.Vi alla ute på Doggsen saknar att ha dig där ska du veta.Ta väl hand om dig nu Elin och kom i håg behöver du snacka av dig så finns jag:)

    Svar: Tack så jättemycket! Det betyder verkligen massor ska du veta <3 Jag hoppas jag kan komma ut och hälsa på er snart :)
    Elin Mattsson

    2012-11-21 | 18:34:28
    Bloggadress: http://lovelyrose.blogg.se

Kommentera inlägget här: