Eliiins Värld

Hos mamma

Är just nu hemma hos mamma. Blev hämtad strax efter 16 idag och följde med mamma och syster till mediamarkt och sedan åkte jag och mamma och handlade lite mat och åkte hem till henne och lagade god mat och åt kladdkaka och glass till efterrrätt. Mumsigt med annat än sjukhusmat. 
 
Har fått permission till imorgon och ska va tillbaka på sjukhuset vid 9.30 då jag har samtal med psykolog och vid 10 börjar patientteamet mötet där dom kommer prata om vad som kommer hända framåt. Och jag hoppas verkligen på att jag får åka hem!! Vill bara hem till mig - min lägenhet och mitt liv!
 
Idag var det två veckor sen jag lades in.. O det känns som jag har varit där i en evighet men samtidigt som det var igår jag lades in.. det är jobbigt det, men jag hoppas jag kommer ut på fredag!
 
Nu ska jag försöka sova. Och vid mig har jag mina underbara saknade bebisar så inatt har jag sällskap i sängen!
 
Zacko & Dexie
Mina superälskade bebisar!

Kommentarer


Kommentera inlägget här: