Eliiins Värld

Hemma hos pappa

Sitter just nu hemma hos pappa. Åkte från sjukhuset strax innan 12 och åkte då hem hit. Vi har ätit god hemlagad mat (gud vad jag saknar hemlagad mat och att få krydda hur man vill!) och så åt jag lite Ben&Jerrys och choklad.
Och mina underbara hundar, dom var helt galna när jag kom till bilen och när vi kom in. Överlyckliga var dom och dom är så söta! Älskar verkligen mina bebisar!
 
Ikväll får jag besök av Johanna och Ellen och det betyder massor! Man ser verkligen vilka som är ens riktiga vänner när man är inlagd och även när det är en bit bort från vännerna. Och Johanna och Ellen är verkligen riktiga vänner! Helt underbara är dom och jag älskar er verkligen! Vet inte hur jag ska visa dom hur tacksam jag är för att dom finns, men det betyder verkligen massor!
 
Hittade en söt bild på hundarna på pappas dator från när dom var hos mig och hälsade på.
Mina underbara bebisar!
Vad jag älskar er!!!

Kommentarer

  • johanna skyllberg säger:

    Du vet att jag skulle åka mil för att få träffa dig, när som helst vart som helst. Du är verkligen en underbar männsiska och det ska du veta. du är värd allt en människa kan få. jag älskar dig massor, mer än massor. du är en del av mitt liv och det är jag glad över. glad över att jag träffat just dig. älskar dig , ses på fredag puss <3

    Svar: Älskar dig Jolls <3
    Elin Mattsson

    2012-11-07 | 23:57:55
    Bloggadress: http://johannaskyllberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här: